עמית יקרה, קראנו בעיון את הבלוג שפתחת במסגרת ההשתלמות: "עיצוב סביבות למידה" ולהלן התייחסותנו: אינך מציגה במפורש את תפיסת עולמך כמורה לאומנות אך זה משתקף מתוך הרשומות בבלוג. את מראה יצירות שנעשו על ידי תלמידי בית הספר וחיבורם לתחומי דעת מגוונים כמו תנ"ך (עשרת הדברות), אורח חיים בריא, מפתח הל"ב. את מציגה ברשומה נפרדת את תהליך החבירה למורות בשכבת כיתות א'. השיח הזה הניב סביבה מגוונת, מוכוונת פעילות של התלמידים ומותאמת לגילם: פינה סוציו-דרמטית, פינות עבודה בקבוצות קטנות וכד'. את התכנון ואת תהליך העבודה ואת שיקולי הדעת שהנחו אתכן בבניית הסביבה. אנו מקוות כי הבלוג האישי שלך, ימשיך ויתפתח וכי תדעי לנצל את המסד הזה עם קהלי יעד מגוונים- בבית הספר ומחוצה לו ,ותמשיכי להיות בקשר מקצועי פורה ומקדם עם המורות לאומנות כקהילת עמיתים לומדת ומשתפת. אנחנו מאחלות לך המשך עבודה פורייה בבית הספר ומקוות כי תמשיכי לפתח סביבות המקדמות למידה עצמאית. בברכה, הגר ואבריאלה- המכללה האקדמית בית ברל
עמית יקרה,
השבמחקקראנו בעיון את הבלוג שפתחת במסגרת ההשתלמות: "עיצוב סביבות למידה" ולהלן התייחסותנו:
אינך מציגה במפורש את תפיסת עולמך כמורה לאומנות אך זה משתקף מתוך הרשומות בבלוג. את מראה יצירות שנעשו על ידי תלמידי בית הספר וחיבורם לתחומי דעת מגוונים כמו תנ"ך (עשרת הדברות), אורח חיים בריא, מפתח הל"ב.
את מציגה ברשומה נפרדת את תהליך החבירה למורות בשכבת כיתות א'. השיח הזה הניב סביבה מגוונת, מוכוונת פעילות של התלמידים ומותאמת לגילם: פינה סוציו-דרמטית, פינות עבודה בקבוצות קטנות וכד'. את התכנון ואת תהליך העבודה ואת שיקולי הדעת שהנחו אתכן בבניית הסביבה.
אנו מקוות כי הבלוג האישי שלך, ימשיך ויתפתח וכי תדעי לנצל את המסד הזה עם קהלי יעד מגוונים- בבית הספר ומחוצה לו ,ותמשיכי להיות בקשר מקצועי פורה ומקדם עם המורות לאומנות כקהילת עמיתים לומדת ומשתפת.
אנחנו מאחלות לך המשך עבודה פורייה בבית הספר ומקוות כי תמשיכי לפתח סביבות המקדמות למידה עצמאית.
בברכה,
הגר ואבריאלה- המכללה האקדמית בית ברל